20.04.2017

Psia szafa: akcesoria spacerowe

Pierwsza zabawkowa część naszej psiej szafy wam się spodobała więc postanowiłam pokazać wam jej kolejną część. Teraz przyszła kolej na akcesoria spacerowe!

OBROŻE
Obroży może nie mamy jakoś dużo, bo Mika chodzi praktycznie w jednej, a Drive na razie zbyt szybko rośnie w szyi bym mogła kupić mu coś co będzie nosił już jak dorośnie. Aktualnie Drive chodzi w obrożach Miki, a Mika w Drive :P
1. Obroża na zatrzask Sowinka Design
2. Obroża na zatrzask Ami Play
3. Obroża na metalowy zatrzask Hunter
4. Wyprawkowa obroża na zatrzask Brit
5. Obroża na zatrzask Ami Play
6. Obroża na zatrzask Dingo American Kolorado
7. Ozdobna mucha z Biedronki
8. Hurtta Outdoors Juniper zatrzask
9. Hurtta Outdoors Birch zatrzask
10. Hurtta Lifeguard różowa zatrzask
11. Obroża na zatrzask White Fox Królewski fiolet
12. Obroża na zatrzask Hauever Pif Paf
13. Obroża na zatrzask Kudłaty Art
14. Obroża na zatrzask Haulando
SZELKI
Ahhhh....szelki! Coś co uwielbiam ja i moje psy! Patrząc na te zdjęcie widzę ich tak mało, że aż mam ochotę zamówić jakieś nowe :P
1. Hurtta Outdoors Padded Y 70
2.  Hurtta Outdoors Padded Y  70
3.  Hurtta Outdoors Padded Y 70
4. Ruffwear Front Range M
5. Dingo Glamour (szukają nowego domu)
6.  Hurtta Outdoors Padded Y 45
7.Ami Play szelki odblaskowe (szukają nowego domu)
SMYCZE
1. Startówka Dog's Craft
2. Smycz Hurtta Outdoors
3. Smycz pleciona DogStyle
4. Smycz pleciona DogStyle
5. Smycz przepinana Hunter
6. Smycz miejska Warsaw Dog
7. Smycz przepinana z Maxi Zoo
8. Wyprawkowa smycz Brit
9. Smycz Hauever
10. Smycz odblaskowa Ami Play (szuka nowego domu)
INNE
Mamy też rzeczy, które zabieramy czasami na spacery dlatego chyba mogę je też tu dopisać :)
1. Derka chłodząca hurtta 70
2. Saszetka treningowa Trixie Dog Activity
3. Ringówka
4. Kaganiec
5. Nerka

I tak wygląda nasza cała psia szafa- ubogo w porównaniu do waszych?

10 komentarzy:

  1. Świetne rzeczy! Piękne masz obroże oraz szelki. Mega podoba mi się obroża od Hauever Pif Paf <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne rzeczy!

    Pozdrawiamy!
    Fantastyczny-psi-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna kolekcja! Mi najbardziej podoba się obroża w pandy, właśnie na coś takiego poluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba muszę się pogodzić z tym, że chociaż mój pies ma w czym chodzić komplet obroża + smycz z Hauever wkrótce zagości w mojej szafie - ten fioletowy wzór jest po prostu obłędnie piękny! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie macie dużo obróżek? To chyba jakiś żart. Młody ma 2 z czego jeszcze 2 domowej roboty, które są w razie w. Hauever pif paf to piękno samo w sobie :D
    Pozdrawiamy! | Biscuit Life

    OdpowiedzUsuń
  6. Super rzeczy! Ile hurtty *-*
    Pozdrawiamy M&B

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny blog! Sama robiłaś szablon? Jeśli tak, to robisz może na zamówienie?

    OdpowiedzUsuń
  8. O jaa *-* Ja teraz zbieram na obroże i szelki z hurtty :D Chociaż teraz cała kasa idzie na kupno psiaka ;p Jest to jednak u nas na liście i pomału zbieramy drobniaki i może w końcu uda się zamówić :D
    Pozdrawiamy!
    psy-z-potencjalem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale dużo tego macie 😲 my póki co mamy tylko dwie obrożę (jedna w drodze), dwie smycze i dwie pary szelek :p ale niedługo nasza kolekcja będzie się powiększać ;)
    Zapraszam do nas -> szalonypiesbezik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że szafa musi być dość pojemna, żeby wszystko pomieścić ;) My mamy kilka kompletów obroża i smycz. Patrząc na waszą kolekcję szelek postanowiłam zamówić jedne na próbę. Nie wiedziałam, że jest ich tak wiele. W wyborze pomógł mi artykuł https://johndog.pl/blog/zyciezpsem/abc-szelek-dla-psa/ Szelki z miejskim printem już do nas jadą. Nie mogę się już doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń