9.07.2016

Najlepszego futro!

Natalia Śliwińska Fotografia
Tak to ten dzień! Dokładnie dziś, 4 lata temu razem z 3 rodzeństwa przyszło na świat futro, futro które zmieniło moje całe życie i dzięki niej jestem tutaj i jestem takim człowiekiem!
Każdy psiarz słyszy pytanie: dlaczego ten pies? Czy to jest ten twój wymarzony? 
Na pierwsze pytanie nie da się odpowiedzieć od tak. Historię Miki już znacie, ale czemu akurat ona z całego miotu? Nie wiem, tak wyszło, tak poczułam i tak jest. Na drugie pytanie mogę odpowiedzieć, ale też nie jednym słowem: Mika jest tym wymarzony, wyczekanym psem! Może nie jest to ta rasa, o której teraz marzę, ale wiem, że dobrze zrobiłam 4 lata temu decydując się na nią!
Wiadomo, że psiarze lubią robić filmy
 dla upamiętniania chwili więc ja też spróbowałam coś zrobić!


5 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepsiego Mika! Dużo pyszności, długich spacerów, wspaniałych zabaw ze swoją właścicielką oraz innymi psami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat :-) Jestem nowa w blogowaniu o psach miło by było gdybyś wpadła i doradziła. Twój blog prezentuje się świetnie :-) (ewentualnie ..psiomaniaczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepsiejszego!
    Filmik mnie rozczulił.. I ta piosenka <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Spóźnione, ale z serduszka, wszystkiego najlepsiego! ;--)
    Super filmik!

    OdpowiedzUsuń